Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

50% på tenntrådssmycken hos Almamia i Sundsvall

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 10 juni 2011 14:43

Hej på er i sommarvärmen!


Nu har jag sommarrea på mina tenntrådssmycken som finns inne på butik Almamia i Sundsvall! 50% på alla mina tenntrådssmycken - ej nallar och fårskinnsprodukter.


Till hösten kommer jag ej ha mina saker till försäljning hos Almamia i Sundsvall, men jag fortsätter med tillverkning och försäljning av mina saker på Krukis i Söderhamn samt på nätet såklart.  Jag vill därför Tacka alla kunder jag haft genom Almamia och därför erbjuda 50% på alla mina Tenntrådssmycken från och med 11/6 fram till Midsommar!


 

Missa inte att Almamia dessutom har 30% på Hela sitt sortiment (även mina fårskinnsprodukter).


OBS! Rean gäller EJ på nybeställningar utan Endast på innevarande sortiment inne på Almamia, naturligtvis om ni hör av er så kan jag också skicka om det är något som finns inne. Men på alla kommande beställningar gäller alltså ordinarie pris.


Avslutar med några smakprov på mina smycken hos Almamia!


Ringar  

Ljusblå armband i 3 olika utföranden

 

Halsband + örhängen i samma stil,
rött renskinn, tenntråd och svarta pärlor

   

En annan variant på halsband och örhängen i samma stil...

 

Armband i olika bredd och färg. Rosa, Cerise, Guld, Silver och Grått..

 

GLAD SOMMAR , VI HÖRS OCH SES!
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 2 november 2011 14:47

Hej på er i höstmörkret! Efter ett långt uppehåll på bloggen är jag nu här igen. Idag vill jag visa upp några luddiga mjuka vänner som , om en stund, åker iväg till sina nya hem!   Jag samlade ihop hela skaran och satte dem i soffan, sa till d...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 21 april 2011 12:41

Glad PåskönskarBritt-Maries Nallar&Ting !   Så här i Påsktider har det smugit sig in en påskkärring i nallegänget,hon finns på Almamia i Sundsvall!   Vi ses på blåkulla! ...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 2 april 2011 20:57


Våren är på intågande!   Senaste tillskottet i nallegänget är en tant gjord i vit teddy med vårblommig klänning (i bomullstyg). Vita teddynallar kan jag göra många utav, det är däremot inte säkert att kläderna kan bli exakt likadana eftersom jag...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 23 mars 2011 13:48


Hej på er!   Nu har jag varit i farten och sytt inte mindre än 3 fårskinnsnallar sedan jag bloggade sist. En svart och två vita, samtliga finns nu till försäljning inne på butik Almamia i Sundsvall. En av dem har jag virkat en liten sjal till, oc...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 7 mars 2011 20:57

Halli-Hallå! Det har tillkommit ett och annat tillskott i nallegänget! De senaste filurerna är 2 till antalet och är näst intill tvillingar. De är handsydda (det är alla mina nallar) i vit syntetpäls har ledade armar och ben och ledat huvud. Just ...

Presentation


Välkommen till bloggen för Britt-Maries Nallar&Ting! Se er omkring och kontakta mig vid funderingar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards