Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Bloggpremiär för nallarna och mej

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 19 februari 2011 19:17

 Hej!     

 Nu är det dags för premiärbloggande! Man måste ju hänga med!   

Jag har ju ett litet företag som heter Britt-Maries Nallar&Ting där jag syr tenntrådssmycken och nallar i bland annat fårskinn, en hel del annat smyger sig också in, se gärna min hemsida!

 

Här i bloggen kommer jag mest att visa bilder på nya kreationer och sånt som hör mitt företag till!

 

Så här i premiärinlägget börjar jag med att visa en nygammal skapelse, en mjuk go nalle i fårskinn som jag gjorde innan jul - han glädjer någons barnbarn någonstans i den södra delen av landet nu.    Naturligtvis gör jag flera!

 

  

 

Jag har en del nya projekt på gång och kommer blogga lite oftare efter v.10

Ha det fint!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 2 november 2011 14:47

Hej på er i höstmörkret! Efter ett långt uppehåll på bloggen är jag nu här igen. Idag vill jag visa upp några luddiga mjuka vänner som , om en stund, åker iväg till sina nya hem!   Jag samlade ihop hela skaran och satte dem i soffan, sa till d...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 10 juni 2011 14:43

Hej på er i sommarvärmen!   Nu har jag sommarrea på mina tenntrådssmycken som finns inne på butik Almamia i Sundsvall! 50% på alla mina tenntrådssmycken - ej nallar och fårskinnsprodukter. Till hösten kommer jag ej ha mina saker till försäljni...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 21 april 2011 12:41

Glad PåskönskarBritt-Maries Nallar&Ting !   Så här i Påsktider har det smugit sig in en påskkärring i nallegänget,hon finns på Almamia i Sundsvall!   Vi ses på blåkulla! ...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 2 april 2011 20:57


Våren är på intågande!   Senaste tillskottet i nallegänget är en tant gjord i vit teddy med vårblommig klänning (i bomullstyg). Vita teddynallar kan jag göra många utav, det är däremot inte säkert att kläderna kan bli exakt likadana eftersom jag...

Av Britt-Maries Nallar&Ting - 23 mars 2011 13:48


Hej på er!   Nu har jag varit i farten och sytt inte mindre än 3 fårskinnsnallar sedan jag bloggade sist. En svart och två vita, samtliga finns nu till försäljning inne på butik Almamia i Sundsvall. En av dem har jag virkat en liten sjal till, oc...

Presentation


Välkommen till bloggen för Britt-Maries Nallar&Ting! Se er omkring och kontakta mig vid funderingar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards